woensdag 20 april 2016

Live...


6 opmerkingen:

  1. Mooi en wat heerlijk kleurrijk!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, je kleurtjes zijn zo lente kleurig , mooi en zacht!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht plaatje! Krijg meteen zin veel naar buiten in het zonnetje te vertoeven... Mooi hoe jij alles weer hebt gecombineerd; zo knap! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kleurrijke kaart ik vind het plaatje ook erg mooi.
    kun je mij vertellen hoe je aan die plaatjes plaatjes komt?
    Ik vind de vorige kaarten overigens ook heel mooi.
    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marlies! De dame met de fiets komt uit een kleurboekje van de nieuwste Daphne's Diary, dat is een magazine. Ik heb het hier en daar wat ingekleurd met Distress Crayons (waterbrush) Verder heb ik gewerkt met spray inkt, stencils en stempels. Groetjes, Boukje.

      Verwijderen
  5. Prachtige pagina Boukje, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen