donderdag 30 oktober 2014

Herfst!


7 opmerkingen:

  1. Ohhh Boukje wat prachtig, wat heb ik jouw mooie en originele werkjes gemist!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige herfstkaarten!
    Een gezellig weekend alvast!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende herfst kaarten heb je hier weer neergezet Boukje en ik blijf een fan van je mooie stempelwerk!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten Boukje! Leuk je vandaag ontmoet te hebben bij de kraam van Willy.
    Mijn blog is: www.zolderuurtjes.blogspot.nl als je zin hebt kom een keertje bij me kijken.
    Ik vond het een leuke gezellige markt.
    Groetjes en een prettige avond.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke kerstkaarten die je in beeld laat komen Boukje...beide zijn erg mooi!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn deze mooi! Fijn om weer zo door jou geïnspireerd te worden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen