zondag 4 mei 2014

Graffiti


7 opmerkingen:

  1. Geweldig Boukje, wat een super vondst! Die "graffiti" stempel heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tegenstelling! En een heel mooi effect die dame twee keer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder, net zoals de kaart hieronder Boukje...leuk zeg!!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk en kleurig!! Is het een kaart of een ATC??
    Leuk gevonden deze kombinatie van plaatje en stempels.
    Groetjes Gery
    Ik heb een verzoekje aan jou. Vind je het heel erg om je woordverificatie uit te zetten. Bij elkaar bezoek ik zo'n 100 blogs en als ik iedere keer die puzzels op moet lossen, dan houdt dat zo enorm op!! Je kunt ervoor kiezen om eerst een reactie te lezen zelf, waarna jij bepaalt of je hem publiceert! Misschien is dat wat voor je?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gery, ja, dat is ook lastig. Ik heb het aangepast. Craffity is een kaartje.
    Groetjes, Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi weer Boukje, ik ben echt een fan van jouw prachtige kunstwerkjes!!!Super hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen